Party all night looong

Lite skön bild från igår :)

Sitter just nu på Issas golv me hennes dator medans hon går med Saga till pendeln. Gårdagen va naaaaajs. Först visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi satt hemma o dunka musik till typ halv nio. Sen drog vi till Slussen o mötte upp Saga, Sanne och Nicole eftersom vi skulle till Söder. trodde vi.. Men nej vi skulle tydligen tillbax till Farsta, haha. Galen kväll säger jag bara! Jag, Sanne o Issa irrade runt hur länge som helst medans vi försökte hitta Donken sen, sprang över massa väga o shit. Men sen va vi iallafall hos Pontus hela kvällen tills typ ett nån gång? Riktigt sköna människor måste jag säga, sjukt kul :)
Ska väl vara här en liten stund innan jag börjar röra mig hemåt, måste ducsha och lite så innan jag drar till Friiiida på tjejkväll, mys! Skitlängesen jag va me de gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0