@ Lelles place

Haha kärlek ♥

Nämen cheeenare. Nu är de såhär att jag och Lelle ligger i hennes soffaaaa, bara så ni vet. Jupp, jupp, jupp, kul va? Jupp. Slaggade här inatt efter att jag, hon och Mimmi vart i hagsätre ett tag och löst lite grejer.
Idag ska vi ligga här, kanske kanske inte man vet aldrig, man kan aldrig va 100% säker, sen kanske vi ska sälja kakor, hihihi. Men vi får c! Jupp, jupp, jupp.
Oseriöst innlägg haha, MEN nu ska jag avluta med någon seriöööst.
Jag älskar min Lelle  jäääääääääääääääättemycket och de vet du cheyen, förlåt för allt sis  ♥ Älskar alla mina Mododos obeskrivligt mycke, tack och förlåt för allt, ni gör min dag älsklingar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0