Helt slut..


Bara för jag sitter vid mammas dator och inte har några andra bilder.Telia Sebbe som står brevid mig btw ;)

Helloo, sitter nu i köket och har precis pluggat HK jättelänge, mamma låg och förhörde mig på allting så nu kan jag det ganska bra iallafall. Väntar nu på att maten ska bli klar så jag kan käka, har inte ätit speciellt mycket idag så är ganska hungrig, men men. Ikväll blir det bara slappa framför tv:n, tror vi sätter på en film eller nåt, eftersom både mamma och jag är helt slut! Men imorn ska jag försöka ta mig till skolan iallafall! Måste nästan det eftersom jag har Hemkunskaps prov + en annan grej jag måste fixa i skolan. Men nu är maten klar! C yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0