Just so everybody know..



Hello everybody !


Ligger här i sängen med datan i knät och lyssnar på musiiik, näjjz näjjz :)

Idag efter skoljoggen började iallafall jag, Jessica, Danni, Lisel, Nefel, Rozhin, Oumou och Tess gå mot lillan för att ha dans. Först satt vi och valde ut låtar sen delade vi upp oss i två smågrupper och gjorde en liten minidans var sen visade vi upp den för andra gruppen, roligt roligt! Efter dansen åkte jag hem med mami, hade inget busskort så kunde inte dra nånstanns. Men hade nog inte orkat ändå, sjukt trött! Blir att sova tidigt idag :)

Gud va tråkig min blogg har blivit, ska försöka få de lite roligare, men nu orkar jag inte.. :) Puss


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :).. kjaaaaaam :D

2010-09-07 @ 13:11:14
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Linnea Tunviken

Ja ibland så orkar man verkligen inte ^^

2010-09-07 @ 16:55:21
URL: http://thethundergod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0