20:02



Hejsan bloggen!

Tänkte bara lite snabbt skriva om igår/idag. Igår efter FAS-träffen gick vi hem till Rozhin. De va jag, Lisel, Nefel, Danni, Jessica, Oumou, Valeria, Tess och Rozhin. Vi käkade, kollade på filmer, hennes syrra spådde oss och sen runt tio gick vi ut och tog massa kort, flummade runt och hade galet kul med Anthony, Nano, Timothy, Viktor och William :) Vet inte riktigt när vi kom in men då kollade vi på en till film sen somnade vi ganska tidigt faktiskt, runt två-tre kanske? På morgonen vaknade vi, käkade frukost och kollade på "Säg att du älskar mig"  sen vid tolv drog jag och Danni och mötte Pivo och Johannes. Vi redde ut några saker sen tog jag bussen till Fittja där mamma hämtade mig och så åkte vi hem till en tjej som fyllde år och käkade.

Nu har jag nyss duschat och ligger i sängen med laptopen och lyssnar på musik :) Om ni vill se fler bilder kan ni kolla min facebook (Nikita älskar Johannes) om ni inte redan har mig som vän.

Pussheeeeeej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0