....

Fredag: Jag gick tidigare från skolan för att hämta min syster, hennes kille och deras fina bebis från BB, det blev en jättegullig flicka som ska heta Halye. Efter de drog jag till Högdalen och mötte upp Lisel, Danni, Nefel, Mimmi, Jessica och William. Vi gick runt lite överallt där och hade allmänt kul. Tillslut va det bara jag Lisel, William och även Timothy kvar. Lite innan nio hängde jag med Timothy&William till Rågsved för att ta bussen hem, där träffade jag Boomer som va gullig å väntade på bussen med mig.

Lördag: Vakna tidigt och åka till nåt ställe med mamma för att åka R.I.B båt, det gick sjukt snabbt så de va kul, men tre timmar vart lite långtråkigt tycker jag. Efter de va det hem för att äta och byta om. Klockan två var jag i stallet för att hoppa Arabella, träning inför ponnycupen. Sen hem igen och duscha, fixa mig och lite så. Sen vid sex kom älsklingen till mig. Vi gjorde lite allt möjligt och lyckades hålla oss uppe ända tills sju på morgonen.

Söndag: Halv tio ringde syrran och väckte mig, så jag vart ju superglad på henne.. Vi låg iallafall och mös i sängarna till tolv typ, sen gick vi upp, käkade fruckost och lite sånt. Men sen gick vi upp till sängen igen, hahah trötta jävlar. Vi lyckades iallafall spela några omgångar kort, sitta ute och snacka och allt och inget, skratta, springa runt som galningar och jaga varandra och mysa fram tills nio då jag följde med han till bussen.

Måndag: Först skola skola skola, slutade halv fyra och då va det utvecklingssamtal, klockan fyra var det dans, men på den timmen kom vi inte långt säger jag bara, hahah.. Sen väntade jag med Mimmi på bussen innan jag satte mig på tuben med Tresure-Ray mot Rågsved. Där gick jag hem till älsklingen och va där tills typ kvart i nio då mami kom och hämtade mig.

Idag: Skola skola skola, slutade halv fyra och då gick jag ner till lillan och körde musikstopp med småtjejerna, så jävla gulliga när dom hoppar omkring där! Kvart i fem satt jag och mamma i bilen påväg hem. Snabbt byta och och sen mot stallet. Vi hade dresyr och jag valde fina Symfo, de gick helt okej. Nu har jag nyss käkat och ska förflytta mig till vardagsrummet för att kolla på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0