Tre månader med finaste ♥

Tjenis penis bloggen :)

Hur mår ni? Själv mår jag bra :) Sitter här och snackar lite med älsklingen på facebook och självklart lyssnar jag på musik. Ska snart hoppa in i duschen också, sköööönt!
Dagen har flytit på ganska bra. Dubbeltimme i spanska, lunch, SO, Matte, Eget Arbete, sluta halv fyra, dra till älsklingen en halvtimme och fira våra tre månader tillsammans, dra till mammas jobb, få skjuts till stallet, käka hamburgare med ponnycupstjejerna, leka galna lekar och ha allmänt kul, lite efter åtta blir man hämtad av mammsen och sen hem för att kolla på de sissta av Idol. Och ah, nu sitter man här :)
Fredag imorn också, de gillar vi starkt! Först ska jag, Mimmi, Pivo och älsklingen ut och käka, sen sover älsklingen här, myspys :)
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen! Kizzäz! ♥

Kommentarer
Postat av: Jakubtindra

NICE SITE WELL DONE

2011-03-18 @ 12:52:26
URL: http://jakubtindra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0