I´m heartbrokend.



Vill säga tack till alla som funnits vid min sida på senaste tiden, ni har gjort så allt jag gått igenom blivit mycke lättare. De är mycke skönare att snacka med nån än att bara sitta själv i ett hörn och deppa. Så tack för allt! Många har hjälpt mig igenom dehär men vill speciellt tacka mamma, Rozhin, Jallie och Mododotjejerna. Ni är så fucking underbara, glöm aldrig att jag älskar er!

Men nu är det slut på deppandet! Nu ska jag försöka gå vidare utan dig i mitt liv, tack för våran tid, jag älskade den, men de funkar bara inte längre..

Ser dethär lite som en ny start i mitt liv nu, mycket har förändrats på senaste tiden, saker runt om mig men även jag har förändrats en hel del. Vill försöka hitta tillbax lite till så som den var innan, innan jag träffade dig. Menar inte att mitt liv inte va bra med dig, bara välldigt snurrigt och med mycket blandade känslor. Det var nog lika bra att det blev såhär nu, innan det gick ännu längre. Förstår inte ens varför jag skriver dehär här, tror inte ens du kommer se det. Men de är skönt att skriva av sig lite ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0