Crazy.

Dagens sköna gäng :) Jag, Mimmi, Nefel, Jessica, Jocke, Adam och Philip ♥

Hello, ligger just nu i soffan med datan i knät. ska snart fixa för sängen, men tänkte blogga lite först bara.
Idag efter skolan va först jag och gänget på bilden  Bandhagen ett tag och flummade runt lite, sen började vi rulla mot Globen för att flumma ännu mer. Där tog vi kort, blev bästaisar med ett fyllo och käkade på Donken typ. Sen nån gång vid sextiden drog jag, Nefel och Mimmi till Högdalen och dog lite av skratt. Sen tog jag sjutbussen hem.
Här hemma möttes man av mamma, Simon och Nicole. Vi satt och snackade lite sådäär sen dog alla i soffan.
Men men, nu ska jag förflytta mig tilll sängen, puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0