Torsdag.

Hellooo ! ♥

Sitter här vi datan och lyssnar på massa bra musiik. Kom hem för inte så länge sen också.
Idag gick jag lite tidigare från skolan för att dra till tandläkaren. Mina tänder ser ju förjävliga ut så jag ska ju få tandställning. Dom kollade lite på mina tänder och så, så snart ska jag på nån undersökning i Huddinge också, och sen om kanske hundra år får jag tandställning? Hahahah,.
Efter de åkte iallafall mamma och jag hem och hämtade Ixi. Sen släppte hon av oss i en skog så vi fick gå runt medans hon åkte och handlade. Och nu sitter jag häär.
Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, altså typ ingenting. haha :) jaja men skriver nog nån mer gång idag :) Kiss

Kommentarer
Postat av: oumou

hahah vad gullig gumman(L)

2010-10-14 @ 21:06:24
URL: http://nikita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0