:)

Hej alla. Gårdagen vart väl.. okej. Kvart i åtta va jag och Lisel på Heron för att hämta ut biljetterna sen gick vi och köpte massa godis och när vi gick upp sen träffade vi på Mimmi, Alex och Eva så vi va med dom tills filmen började. Filmen va ganska dålig, jag somnade. Efteråt mötta jag min syrra, Agnes och Simon där. Sen gick vi och mötte upp Angelica, Danni och Linda och va med dom lite.
Vi kom hem runt tolv nån gång, kollade på film och lite så. Sen somnade vi väl nån gång vid tre kanske?
Vaknade, åt, sov, kollade på film, kollade på bilder, helt enkelt slappaaaade. Men vi ska vi börja fixa oss. Jag ska nämligen tävla ponnycupen idag på MRS, kul kul :)
Heidoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0