Bajsrubrik.

Dagens look + en svart mössa .

Hello, hur är det med er idag? Med mig är det väl .. bra. Var nyss ute med hunden och nu ska jag byta om till myskläder och begrava mig i soffan trorja, eller inte, vi får se.
Dagen har vart najs iallafall. Mina änglar Jessica&Danni som vart i Turkiet en vecka kom till skolan idag så de va njas att träffa dom. Annars fick jag och Lisel ett glädjeutbrott när vi fick veta en liten hemlis först av alla. Sen satt Ramiro och jag å garva sönder på Engelskalektionen, haha fråga inte om vad. På gympan va de dock inte lika kul... Eller jo de va faktiskt skitkul tills jag fick hårdaste bollen på min stortå så det forsade ut blod från den, men men jag dog inte. Efter de hade vi dans, riktigt flummigt&kul, men vi kom ändå fram lite.
Det var typ min dag. Amen nu ska jag draaaaaaaaa, kissääz! ♥

Kommentarer
Postat av: alice

niceit!haha

2010-10-20 @ 18:43:54
URL: http://alicewiksten.blogg.se/
Postat av: Emrestella

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:48:42
URL: http://emrestella.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0