Back on track.

Nu är Nikki Picki riktigt glad! För igår flyttade Simon hem igen och idag hämtar vi min fina syster Nicole på centralen vid elva. Om några dagar flyttar Agnes hem hit också. Så nu blir det fullt hur igen och gamla goda tider med sena kvällar, Setlers, massa filmer, mys, gittar spelande, Chicago och galet kul helt enkelt. Me like ♥
Just nu sitter jag här i mys kläder och gör ingenting medan jag väntar på att maten ska bli klar. Sen blir det plugg, plugg och mera plugg. Och lite senare ikväll ska vi som sagt hämta syrran.
Livet känns underbart just nu måste jag säga. Fyller år på söndag också, kan det bli bättre eller? Så i helgen blir det massa kul med tjejerna här, naaaaaajs!

Ät bajs, lev najs. Peace out !

Kommentarer
Postat av: Ninnii

Sv sv: Jodå, själv?

2010-10-05 @ 15:48:46
URL: http://ninniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0