Aluuu

Amen hejsan. Nu är det så att mitt internet har krånglat fett mycke, och gör fortfarande det. Så det är en av alla tusen anledningarna att jag inte bloggat. Men nu gör jag ju det, happyface :) Söndags va en av de bättre dagarna på länge iallafall. Slängde runt i stan med Mimmi, Nefel, Emma och Viktor. Vi tog massa bilder, käkade, gick på bio, flummade och hade galet kul. Kom hem nån gång vid elvatiden. Igår va de dans och sen sov jag hos fina Nasse, me like. Idag förändrades hösten till vinter också, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men en sak vet jag iallafall och de ä att jag behöver nya vinterskor, man kan ju inte springa runt i låga sommartygskor längre..
Ameeeeeeeen nu ska jag ta en dusch och sen blir det Desperate Housewifes! Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0