Mot Gröna Lund!

Godmorgon!

Sitter här och lyssnar på musik, haha jag lyssnar om och och igen på "Hold on tight - Chris Decay" Så jävla grym låt asso, lyssnat på den säkert tio gånger idag, haha :) Om ni inte har hört den förut, lyssna! Me ♥!

Haha jag vaknade redan 07:20 och kände mig ganska pigg, så jag gick upp då. SÅ jag är nästan helt klar, väntar bara på att min tröja ska troka i torktummlaren typ, men annars är jag väl klar. Och vi ska inte åka förns om typ 45 mnuter,men men de är bara skönt att vara i god tid!

Vädret är kanske inte det bästa, men det ska bli bättre på eftremiddagen står det, hoppas verkligen det! Fast iof, när det regnar går bergochdalbanorna snabbare och det är minder folk, så det är ju skönt det med. Tycker nästan det är lite mysigt att springa runt på Grönan i regnet tillochmed!

Men nu ska jag sluta babbla! Skriver ikväll när jag kommer hem, blir nog en del bilder då också, kameran är med, tömd på bilder och har fullt batteri! Nu ska jag ha bästa dagen, puss!



Kommentarer
Postat av: julia

Vi kommer ha det skit bra idag XD <333

2010-05-14 @ 09:07:32
URL: http://lifeofjulle.webblogg.se/
Postat av: Celine's Blogg

längsedan, här det? :)

2010-05-14 @ 11:02:11
URL: http://zezze.blogg.se/
Postat av: Emelie. ♥

längesen man hörde nånting från dig, allt bra? :-)

2010-05-14 @ 21:52:30
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0