Miniloooov ! :D

Shuleluuuu!

Va händer? Själv sitter jag här och är trött, haha. Ska snart gå och lägga mig, tänkte bara lägga upp lite bilder från dagen först. Från en galen lunchrast och lite bilder från Dalbotten :)

När skolan va slut idag så va det ju dans som alltid, efter det drog jag, Nasse, Lisel, Della och Villupillu till Högdalen å mötte upp Joel. Sen har vi sprungit runt och haft kul där hela dagen. Sen klockan nio tog jag bussen hem.

Kortfattat men men jag orkar inte skriva.























Haha jag ser ut som ett cp på sissta bilden, men men.. :P

Kommentarer
Postat av: emelie

du har tagit bort mig från dina länkar.. varför :/ jo, förresten kan du också bara gå in på min blogg och rösta vilken klänning som jag ska ha på balen ? :D

2010-05-13 @ 12:50:43
URL: http://itsaboutemelie.blogg.se/
Postat av: Steinanna

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-11-10 @ 13:12:57
URL: http://steinanna.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0