@ Dellas place

Shuuuuue ! ♥

Allt bra med er? Med mig är det suuuper! Sitter hemma hos Della nu, vi kollade nyss klart på Talang så vi ska snart sätta på en film :) Idag efter skolan drog vi först till Högdalen och sjöng med fullisar xD Sen back till Bandhagen för att ha dans. När det va slut klockan fem drog jag Danni, Lisel och Nefel till Rågsved å mötte upp Pivo. Nefel drog typ direkt så vi drog till Shivas gård och tråka. Sen fick jag och Lisel lust att dra hem till Shoizz så vi gjorde de och där va Shiva och Djuntz också, nice nice :) Vi drog därifrån runt halv åtta tror jag den va? När vi kom hit drog vi å köpte pizza och sen så har vi bara chillat galet :)

 
Yääh, old pics :) Men jaja, nu ska jag dra. Pussar och kraaaaamar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0