Bad update.

Måndag: Först skola då, slöjdvecka denhär veckan, så bara slöjd sjöld slöjd! Efter skolan drog jag, Nasse, Lisel, Jessica och Della till Nacka Forum och lalla runt lite. Hade inga pengar så de va ganska tråk för mig, men men.. Runt sex drog vi därifrån kanske? Sen stannade jag och Della i Slussen och tog lite fina kort i de fina vädret!

Tisdag: Slöjd, slöjd, slöjd. Sluta tre och gå ner till lilla för att jobba som alla tisdagar. Strax efter fem satt jag, mami och sis i bilen. Sis övningskörde oss hem. Då bytte jag om och sen drog vi alla till stallet. Red fina Bönisen, gick helt okej. Sen hem med Sheila. Och sen hem till hit igen. Kolla på tv, messa massa och sova.

Onsdag - idag: Slöjd slöjd slöjd. Ner till lilla för att dansa och lite så. Sen hem en stund, käka&byta om. Sen iväh mot stallet idag igen. Det var hoppspecial och jag fick fina ponnyn Nikita. Haha Nikita på Nikita. Vi hoppade ute på ridbanan idag, feeettt mysigt! Det gick jättebra också, fina ponny :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0