Kärlek till ponnycupstjejerna

Ruuuulig dag på hög nivå. Först hoppade jag terräng på superbusiga Luccan, blev lite stegringar och bockningar men konstigt nog höll jag mig faktiskt kvar. Sen skyndade jag och Frida oss att byta om innan hennes pappa sktjussade oss till Grönan där vi mötte upp Maja, Tess, Julia O, Julia H, Frida A, Elin A och Elin S. Vi sprang runt där och hade kul tills klockan sju. DÅ kom Julias pappa och hämtade mig, Maja och Frida. Sen hämtade mami mig i Tumba och nuu är jag hemmaaa.

Tack för en lyckad dag tjejer, älskar er ♥

Nu ska jag ääääta sen tror jag att jag sätter på en film eller något, är helt slut!


Jag, Frida, Julia O i Tilt kön.


Julia H, Maja, Elin S och Tess.


Julia O, Frida och jag i Tilt i spöregnet :) Ursäkta våra faces xD


Tess ♥ Nikita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0