Gårdagen

Tänkte bara lite snabbt skriva om igår.
Efter skolavslutningen drog jag, Nefel, Mimmi, Jessica, Lisel, Joel, Shiva, Djuntz, William och Adam till Högdalen för att handla mat och snacks till kvällen.
När det var klart drog jag, Nefel, Mimmi, Jessica, Lisel, William och Joel till Flaten. Där mötte vi Philip och Adam&hans bror kom då också. Philip hjorde upp en eld till oss och sen stack han, Adam och hans bror.
Inte långt tid efter det joinade även Shiva&Djuntz oss.
Vi hade det huuuuur mys som helst. Vi grillade, badade, berättade spökhistorier, körde maffia, sprang runt och flummade, tog massa kort och hade bara riktigt kul. Danni kom vid åtta också.
Sen vid tio kom mamma och hämtade mig, Mimmi, Shiva och Djuntz. Vi sa hejdå till våran underbara Nefel som åker till Turkiet imorn och är borta hela sommarlovet, gud vad jag kommer sakna henne asså, inte kul. Älskar dig mäst Buffe! Vi sktjussade hem Mimmi, Shiva och Djuntz sen vare hem för mig också!

Underbar kväll säger jag bara!


En bild på mig&världens finaste Nefel från igår. Vill ni se mer så kan ni kolla på facebook, "Nikita Onny Lindblad" heter jag där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0