@ Dellas place


Finaste bilden, jag vet :P Mig och Della nyss iallafall :)

Shuuue,
tänkte skriva ett litet snabbt innlägg nu eftersom Della tvingar mig. Livet leker och vi älskar att det är sommarlov. Jag ummgås med vänner&familj och har det riktigt nice helt enkelt.
Nu sitter jag hemma hos Della med henne och Lisel. Vi ska snart börja röra oss mot Medis där vi ska se Eclips som börjar kvart i tio. Ingen av oss har lyckats se den än så det ska bli rikitgt kul, alla säger ju att den är så j'vla bra :) Men nej, sorry. Palla inte skriva mer. Ni för ha de göööött så får vi väl se när jag skriver nästa gång, men de lär nog inte ta så lång tid fakitskt :) Kiiiiiss  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0