Tillbax till bloggandet :)

Hejsan everybody! ♥

Nu är det så att jag faktiskt börjar få tillbax mitt bloggsug lite. Så jag tänkte faktiskt börja blogga varige dag nu igen, eller försöka iallafall, vi får väl se hur de går med de men tror nog de ska gå :)
Dock orkar jag inte skriva allt vad jag har gjort dom här tre veckorna jag inte bloggat, lite snabbt bara. Jag har varit på två olika läger, ummgåts med kompisar och varit med min underbara pojkvän.
Idag vaknade jag upp på samma ställe som jag befinner mig nu, nämlgen i min säng. Tittade ner på på golvet där min pojkvän låg på en madrass. Sen låg vi och segade till lite efter tolv. Då gick vi upp lite och sen la vi oss igen, haha. Men lite efter två kom hans pappa och hämmtade oss iaf. Va hos han i nån timme sen drog jag till TC och mötte upp Jessica, Danni, Mimmi och några till. Vi gick runt i Kungsan där 08 festivalen är ett tag, men de va verkligen skittråkigt så de tog inte lång tid förän vi drog därifrån. Då rullade jag, Jessica och Danni till Högdalen för att dra hem till Lisel, men innan vi hann komma dit ringde mamma och frågade om jag skulle med hem. Och eftersom jag ändå inte mådde så bra tog jag chansen att få skjuts hem :)
Så nu ligger jag här med musik på och snackar med några, käkade även nyss lite pizza som vart kvar igår när jag och älsklingen beställde hem, mömmzz mömmz :)
Men nej, nu räcker det med text! Kanske lägger in en bildbomb lite senare ikväll, vi får heltenkelt se om jag orkar :) Men nu måste jag tydligen ut med hunden. NI får ha det så bra, pussaaaar!

Kommentarer
Postat av: JENNNNNY

fin blogg :D

2010-08-10 @ 22:02:37
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0