Dagen i mina ord.



Dagen började som alla andra, av att man vaknar av dendär jävla väckarklockan och dör lite på de, sen tvingar man sig upp och bygger upp humöret efter ett tag. Fixar sig, äter fruckost, går ut med hunden och drar till skolan. Där har man syslöjd hela dagen och faktiskt lyckades jag äntligen bli klart med min väska idag "applåder till mig" dock tror jag aldrig att jag skulle andvänt den så jag gav den till fina Lisel. Eftre skolan kom pappa och hämtade mig och min syster Sheila i Bandhagen så åkte vi mot Solna nånstanns och lämnade in Sheilas kamera på lagning. Sen rullade vi mot Heron City där vi käkade middag på den fina resturanten Amazonas, mumms heter de! Efter de skjutsade han först hem mig, sen Sheila. På vägen hem lyckades jag även få skrattatack så jag började gråta! Och fråga inte om vad, för de va inte ens kul, hahah...


Nu sitter man här och lyssnar på musik, kom hem för inte alls längesen! Men nu ska jag på med mjukisar och nån skön tröja, sen tar jag med mig hunden ut på en liten joggingsveng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0