Baby I will wait for you.

Kortfattat nu. Igår efter skolan drog jag, Jessica, Danni och Nefel till Globen, Donken, och två käkade. Sen dog jag lite halft i rulltrappan och jag och Jessica skrattade sönder i en kvart så vi missade bussen. Så jag drog till mammas jobb så drog vi hem snabbt sen skjutsade hon mig till min kompis Linnea där jag och några till sov, vi hade tjejmiddag och kollade på två filmer, mys mys. Vaknade vid tolv, mamma kom och hämtade mig halv ett. Drog och fotade lite natur&kossor, haha. Sen till Biltema och köpa bilbatteri och nu sitter jag här. Ska äta, duscha och fixa mig sen drar jag nog till älsklingen. Men bloggar förmodligen igen innan jag drar, men om inte får ni ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en trevlig kväll! =)

2010-08-28 @ 21:38:55
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Knutvera

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-04-05 @ 08:25:19
URL: http://knutvera.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0