Lyckad måndag :)

Shuuue Shuuue folket!

Kom för lite över en timme sen. Jag har nämligen vart i stan today med Jessica, Lisel, Nefel, Danni, Mimmi, Villiam, Pivo, Kewin och Emma. Soooofitsh. Fick med mig ett pra svarta skor från Din Sko också :)

Vi slutade klockan tre idag efter att ha haft bränboll ute på gympan. Då drog jag, Jessica, Lisel och Villiam till Högdalen å köpte massa Halal (typ en läsk) och glass. Sen drog vi in till stan och mötte upp Danni, Mimmi, Nefel, Kewin och Emma på Donken vid Hötorget. Vi satt där lite tills jag messade Pivo som va i Skanstull och undrade om han ville komma till oss. Han sa ja så hela gänget drog tillbax till tuben för att möta upp honom. Efter det gick vi till Din Sko, där jag fick med mig ett par skor ifrån. Sen gick vi runt och hade lite sådär lagom kul tills klockan sex då mamma ringde och sa att jag måste hem till Ixi. Så jag sa hej då till alla och började sen rulla hemmåt.

När jag kom hem tog jag ut Ixi direkt på en prommenad, sen värmde jag en Pizza i ungnen och satte mig här.
Sådär, nog med text nu! Dags för BILDBOOOMB! :)


Jag älskar dej Lisel ♥


Heeetingar hära :) ♥ Loooove jaaah

 
Nelle ♥ Felle


Bästavän du betyder allt ♥


Weeeei :) Bara Lisel som blev fin ju xD <3


Gillar bilden starkt fan xD Älskar dej gummzzz ♥


Yeeeeeh, jag och Villiam är alltid skönast :)


Della, Villiam, Buffel, Jag och Jessica ♥




We ♥ Alfarah Halal :D


Du vet att jag älskar dig obeskrilvigt va gumman? ♥


Kommentarer
Postat av: lisel

älskar dig också!(L)<3333

2010-04-26 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0