Helt slut!

Orkar inte skriva nåt, kom till stallet halv tre, gick tilsammans med Emelie från bussen och när vi kom fram möttes vi av Linda, Danni och Emma. Så vi satt där ute och smörjde och flummade runt ett bra tag. Plötsligt blev klockan sju,  då jag hoppade Arabella, gick skitdåligt (enligt mig iallafall) men det kanske beror på att jag är sjukt trött och lätt blir grinig då, sov trots allt bara 6 timmar inatt..

Bjussar väl på några bilder iallafall :)




Såhär såg jag ut idag :)


Haha Emelie med min ridhjälm på huvudet (av någon andledning?) och jag påväg till stallet :) <33



Linda och jag har  ruuuuligt :)


Julia och jag på staketet :) <3



Nu ska jag äta, kolla på Greys Anatomy, packa inför tävlingen imorn och sen sooova!


Kommentarer
Postat av: alice

du borde bli fotograf!!

2010-04-08 @ 10:31:12
URL: http://hettehonalice.blogg.se/
Postat av: linda

sv, älskar dig mer en vad du älskar mig (a)<333

2010-04-08 @ 15:19:49
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0