Stallet idag!

Nämen tjenare alla söta!
Idag klockan tolv är jag i stallet! Då ska vi ha "fångarna på skrefsta" det kommer nog bli jätte kul =) Jag är i lag med Emelie, Melina och Frida så det är ju bra! Sen när det är klart vid två kanske ? Då åker vi (jag, mamma och Harry) förmodligen till Nykvarn och äter lunch på nåt litet mysigt ställe, och sen åker vi till Frida (inte samma som är i lag med mig) och firar hennes 16årsdag =) Så det blir nog en riktigt rooolig dag här! Kameran får kanske inte förlja med till stallet, eftersom jag inte kommer ha nån stanns att ha den medans vi håller på...
Men nu ska jag ner och äta egg och bakon till brunsh =)

Peeeeace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0