Skönaste dagen asså!

Halluuu!

Idag, den typ bästa måndagen på sjuuukt länge! Efter att typ slått ner Shiva "på skojj asså" och slutat så drog jag, Jessica och Nefel i till Stan. Där köpte Nefel näspercingar och sen käkade vi glass på donkaen =) Nefel hade glasskuponger som ientligen hade gått ut, emn dom såg inte de ^^ Sen gick vi ner till tubem och mötte Nefels pappa som gav henne lite pengar till Sälen i Januari =) Hon fick även en påse med presenter av lite olika presoner. Vi ville veta vad de va så vi gick å satte oss på ett ställe och kollade. Och reslutatet blev tre aaaasgarvande tejor, haahahah asså! Gissa vad som låg i? Kläder från BabyStore, Kritor/Pennor , typ världens fulaste solglasögon, en plastsak med teknade gubbar på och ganska så fula smycken från Guldsmeden.
Aja, sen började jag iaf rulla hemmåt. Och så har jag pratat med Amid i telefon ända tills för inte så länge sen. Vi ptatade om allt och inget, inge speciellt direkt..

Nu sitter jag och väntar på att världens bästa Emelie ska bli klar med min design =) Ääälskar dej ♥♥

 
Love <3

 


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det var väl tanken som räknades kamske.....

2009-09-28 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0