Fångarna på skrefsta!

Hallååå!

Nu är jag hemma! Mitt lag förlorade.. pågrund av mig såklar, haha. Men jag tyckte det var lite fuskigt.. Aja, whatever! Kameran fick följa med ändå =) Så bilderna får tala istället för texten!


Elina och Fridas ryggar xD


Wohoo, melina äger ju! 


Jag är fan grymm som lyckas få ett kort på söta Emelie ! Haha <3


Frida letar eftre rätt balong =)

Men jag hinner tyvär inte ladda upp mer bilder! Måste in i duschen! För klockan fyra ska vi vara hos Frida (inte samma som på bilden) och fire henne lite.

Sen klockan sju ska jag, Emelie, Melina, Maja och Frida vara hemma hos Elina. Så ska alla sova där. Skitkuul! =)

Kommer nog inte kunna uppdatera förns imorn på dagen nån gång.. Men då blir det bildbomb!

See jah later <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Woooah? Gud vilket troll jag är på bilden, huhu! x) Jag ska knäppa lite kort på dej nu ikväll! Var berädd... ;)

2009-09-19 @ 16:06:58
Postat av: Emelie

beredd*

2009-09-19 @ 16:09:10
Postat av: frida

ja vi hade skitkuul ! :)<33

2009-09-20 @ 20:45:42
URL: http://pusstibbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0