BILDBOOMB!

Alohaaa!

´Kom nyss hem från att ha lämnat Harry på flygplatsen.. Inte så mycke åm säga om det. 

Men idag har jag vart i stallet ända sen halv ett, åkte dit med Elina och Melina =) Så va dom andra tjejerna redan där (dom hade åkt hem tidigare på morgonen)

Vi har iaf haft det jätteskojj igår/idag! Vi har hoppat studdsmattam, lekt "scary" kurragömma, kollat på film, flummat, spelat, snott vindruvor/minitomater från andras tomter, spalat dart, tagigt 850 kort typ =) Och sen har vi ju vart i stallet idag och haft kul =)
 Men nu får bilderna tala!! =)¨

BIIIILDBOMB!!!

Igåår :)


Haha! Alla ser lite halft "drogade" ut xD <333


Ellie, Frida, Jag och Maja =) <3


Maja och Jaaag <3


Haha! Jag och Frida <3



Den bjuder jag på!!!


Maja xD


Halva Frida, Melli och Emmie kollar på film =) <3


Där som alla på madrassr :)

Idag =)


Skills av meej ! Haaha


Frida och Maja gungar <3



Hihhiw, jag och söta Frida <33





Mellie, peeeeace ! :) <3


Maja och jag på gungan



Käärkel <333

Oj? Nu vet jag inte vad som hände.. Men det går inte å ladda upp mer bilder nu :(
Fasst dehär innlägget har tagit två timmar :O ! Så nu får det räcka! Kanske kommer in lite mer bilder imorn, vi får se <3

 

/Nixie






Kommentarer
Postat av: frida

vi hade jätte, kul det måste vi göra om :)<33

2009-09-20 @ 20:46:23
URL: http://pusstibbling.blogg.se/
Postat av: emelie

Vi hade skit kul! <3333 Och du! Radera första bilden på mig för annars blire inte kul för dej ;) SKA LÄGGA UT ALLA BILDER PÅ DIG PÅ MIN BLOGG ISF! :D

2009-09-21 @ 08:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0