15/09-09

Hallu, kom nyss hem. Idag har vart en helt vanlig dag i skolan bara =) Sex åker jag iväg till stallet för att hoppa teräng =) Hoppas jag får Spirit, Symfo eller Nikita! Imorn efter skolan drar jag direkt till Skärholmen och möter upp Elina där, så ska vi shoppa lite =) Har dock bara 100 kr, haha men de får duga xD
Jusste! Idag på Tumba Station bussen så stod det inget där man ser "nammnet" på bussen, som nu var Tumba Station. Så han som gick på bus frågade och det var Tumba och busschafören bah: ja, det är lung asså (och pratae lite som Harry i jönsånligen) Haha, sen nästa station frågade dom tyå samma sak och han bah: jaaa, de e bara gå och sätta sig asså.

Okej, de lät inte så roligt men jag garvade typ ihjäl mig innombords xD
Köppte även världens äckligaste klubba idag påväg hem, asså den smakade värkligen bajs!
Köp aldrig en klubba som heter Choco Pop !
'
Bläääää!

Snart kommer dagens klädsel ;)

Puss sålänge <3

Kommentarer
Postat av: emelie

haha! Åt också den idag. Den sög :O

2009-09-15 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0