Missnöjd

Halo, orkar inte skriva så mycket men jag kan berätta lite.

Jag kom till stallet strax innan sex :) Då gick jag, Frida, Linda, Emelie, och Menlia å satte oss på läkteren där små söta nybörjare hade lektion. Sen började vi bygga fram, eftersom gruppen innan oss skulle ha teori.
Vi flummade och hade kul medans vi byggde framm. Sen var det dags att göra iårdning. Det gick superdåligt i början tycker jag, rammlade tillochmed av. Men det gick bra. Men sen efter avrammlingen bestämde jag mig för att det skulle gå bra, så då gjorde det det! Men då var de inte långt tid kvar. Så jag är missnöjd ändå, haha. Sån är jag, jag känner värkligen att jag kunde rida bättre!

Nu ska jag kolla på världens bästa Grey´s Anatomi som jag inte vet hur man stavar till :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0