Ältligen fredag!

Hejsan alla söta!

Som alla redan vet förståss, är det fradag idag. Riktigt skönt! Engelska hela förmiddagen och efetr lunch musik tills 14:30 , sköna lektioner. Då dorg jag, Jessica och Nefel hem till Lisel och kollade på One Thre Hill i hennes säng tills klockan var fem och mamma kom och hämtade mig. Då åkte vi och köpte nån sak till badrummet och skrev ut ett recept till vaccin mot malaria, vi ska ju till Gambia om två veckor, wohoo! Sen stanade vi på Donken på vägen hem också, mummis :)

Nu ska jag ut med lilla älsklingen en liten promenad, sen är det dags för Idol klockan åtta! Michael Jackson tema tror jag, kul kul =)

Puss och kraam !


Kommentarer
Postat av: lisie

nikki skit bra att ni köpte det där vacsinnet!!!!! vet fan hur man stavar men aja jag tänkte på det i skolan när du sa at du skulle åka ditt men jag sa iget för jag blev rädd för att du skulle oroa dig!!!<333333 och vet du jag tar alltid bilder på dig:P

2009-10-16 @ 20:15:32
URL: http://uuuunik.blogg.se/
Postat av: emelie

KOMMER SAKNA DIG MEST GMN <3333333



Imorgon sover vi hos frida. <33

2009-10-16 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0