01/10-09

Hola amigos !

Nu är jag hemma från en dag i skolan, linsundersökning och sisst och mysigast en promenad i en underbart fin skog med min söntos Ixi. Tyvär hade jag ju inte med mej kamernan, det skulle blivit så fina kort.. Aja =/

Harry är ju här, så det blir kanske inte så mycket bloggning framm tills på söndag, men jag blogga när jag kan!


 

Åhh! Nu harr jag suttit å pillat med en jättefin "skylt" där veckans planer stog. Men då går den ju såklart inte att ladda upp. Typiskt asså .. Men jag frå skriva det tråkit ist.


* Idag ska jag bara ta det lungt, kolla på Idol och så¨.
* Fredag, skola som vanligt. Sen kommer Jorgen hit och äter middag med oss.
*Lördag, vi tävlar bortamatch mot Södertälje och vinner den matchen med :) Sen sover jag nog hos Jessica.
* Söndag, pappa hämtar mig rätt så tidigt och så åker vi till stan och shoppar presenter till mig ! Yaay :)
På söndag åker även big sis Nicole till Norge och bor där i några måndader, kommer bli tomt utan henne, men jag antar väl att jag får klara mig! <3

Ganska misslyckat innlägg, men nu vet ni hur det litgger till!

Kisses&Hugs från eran Nixie ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0