Litet test :)

Fakta:

Mitt fullständiga namn:
Nikita Lisia Lindblad
Min ålder: 12
Vart jag bor: Alby 
Mina syskon: Två storesyrror. Sheila som är 18 och Nicole som är 20 <3
Färg på mitt hus: Rött
När jag är född: 1997-10-10
När jag tar studenten: 2015
Vilken klass jag går i: 7:an
Alla ställen jag bott på: Flyttade från Skarpnäck när jag var ett år, sen har jag bott i käre Alby i hela mitt liv :)
Skola: Studemaskolan

Antal:

Personer jag älskar:
Oj, de e måånga =) <3
Personer jag hatar: Vet inte, det är iaf inte många.
Många personer som sagt att dom älskar mig: Många <3
Personer jag saknar jusst nu: Linna, Sofia, Nessa, Nicole och såklart älsklingen <3

Senaste:

Personen jag tänkte på:
Linda Lidström <3
Personen du kysste: Sanna.. MISS HIM! <3 :*(
Personen du kramade: Sheila, sis
Personen som fick dej gråta: Sanna
Gången jag spydde: Oj, vet faktist inte, de va länge sen!
Personen du fick sms av: Fraiman <3 (Mimmi)
Personen du pratade i telefon med: Vet inte, orkar inte hämta min mobil och checka

Idag:

Pussat någon idag? : Bara Ixi gullis
Kramat någon idag?: Arååh
Duschat idag?: Nej, gud va äcklig jag är!
Vad jag har på mig idag: Pyamas, vart nhemma hela dagen ju..
Hur har jag sminkat mig idag: Inget alls :)


Kommentarer
Postat av: linda

tänkte på mig.. :P sötnos <333

2009-11-14 @ 23:52:54
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0