Hopp specialen !

Heluu <3

Kom nyss hem från stallet. Var där och hoppade Sheila i specialen. När jag såg att jag fick henne typ dog jag! Asså jag HATAR (hatade) henne! Men det gick riktigt bra tycker jag! Linda sa att hon tyckte jag red henne jhättebra också! Och nu är hon inte på min hatalista längre, ivarefall inte i hoppning :)
Vi fick hoppa lite högre idag också, så det var kul! Eller vi började väl på sexti kanske? Sen höjde vi till nitti :)
Efter fick vi mega-kanelbullar av Melina som ramalade av förra gången, jättegoda!

Nü ska jag skrika på mamma att hon ska laga mat, är vrålhungrig! Om tjugo minuter börjar världens bästa program också, Grey´s Anatomi <33 :) Puss på det !
Men nu ska jag tagga! Vi hörs :)



Bild tagen av mig sommaren 08, saknar dom tiderna med dej gumman <3 "Linna"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde lägga upp fler bilder på dig OCH dina vänner :)

2009-11-19 @ 10:23:09
Postat av: Elina

Du var jätte duktig på Sheila!

2009-11-19 @ 22:18:54
URL: http://elloue.blogg.se/
Postat av: Linna

jag saknar dig gumman! <3

2009-11-22 @ 20:15:15
URL: http://lindaygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0