Första dagen på veckan avklarad!

Hejsan alla mina sockertoppar! (haha kan man säga så?)

Sitter h'r och har precis ätit, eller ganska nyss iallafall! Hinner inte blogga så mycket, för Sheila är här och ska kolla på bilderna från festen i lördags snart. Men nu pratar hon med mamma.
Idag efter att jag hade jobbat på fritids från 15:15 - 16:45 så åkte jag och Sheila till Hallunda.
Vi skulle handla julklappar och eftersom jag inte hade pengar så åkte vi dit, eftersom det finns billiga affärer där.
Men jag fick inte med mig något, och Sheila fick bara med sig ett par mjukisar till sej själv ^-^
Mamma hämtade oss där runt halv sju sen.
Vi har bara ätit och innan det kollade vi på några av bilderna från i lördags nu sen vi kom hem.

Juste, har messat lite med Elina och snackat om ridläger. Och jag tror jag hänger med henne till Bångbo. Ska prata med mamma ikväll om det ! Annars ville jag ientligen till Finntorp men jag vill ju inte åka själv ju!
Så jag tar det som går! :)

Ciao!

Hihi, tycker bilden är ganska cool faktiskt! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Jadu.. Nej, jag tycker allt redan var så bra :D

2009-11-23 @ 20:43:01
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0