?


Mimmi och jag messar.

Jag: Slutat ?
Mimmi: Ja
Jag: Messa?
Mimmi: Nej...
Jag: Varför?
Mimmi: Jag ska fylla dej med bajs
Jag: Haha, va?
Mimmi: Lisel är högljud
Jag: Och? Nu fattar jag inge
Mimmi: Du är så söt min stjärna
Jag: Åh, tack du med! <3 Älskar dej, onnyfraiman 4-ever ! Men nu fattar jag inget.
Mimmi: Rätt åt dej
Jag: va?
Mimmi: Vi går av tuben nu.
Mimmi: Jag vill inte ha dej längre.
Jag: Hallå? Dags att förklara nu!? <3
Mimmi: Hahahah, du e ju konstig.
Mimmi: Love u 2.
Mimmi: Va? Gillaru inte mig längra?
MImmi: Vi är i medis :)
MImmi: Vi ser massa fjortisar

Lixom va? Jag fattar INGET! Ska nog ta och ringa den där lilla skitungen nu!




Haha! De va Kim som hade tagit hennes mobil och skrivit allt! Hahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0