En dag i stallet :)

Jag kom till stallet kvart i tolv kanske? Då satte jag mig och kollade på sissta kvarten av Linda, Frida, Emelie, Madde, Danni, Angelica, Jelena och några andras lektion. Dom hade hoppning så jag passade på att fota lite !
Bilderna blev faktiskt helt okej, lite mörka bara men de gör inge!
Sen när jag hade hjälp dom att få av hästarna sadlarna och tränsen gick jag, Frida och Emelie ner till cafeterian och handlade lite. Jag köpte en macka och en cola. Sen gick vi och kollade på dresyrtävlingarna som var där, i stora ridhuset. Vi satt där med några andra tills halv två då dom gick. Jag satt kvar där med Madde ett tag och sen gick vi upp till lilla ridhuset. Det var tomt så vi tog några galna kort innan det var dags för stallvärldsridning där. Jag hade lovat Linda att fota så jag tog några kort men sen dog kameran... Aja, sånt händer!
Sen sissta stunden gick Madde ner till cafeterian, så jag satt där med Danni och kollade. När dom hade ridit klart gikc vi ner till Linda. Sen var jag med dom i stallet och gjorde inte så mycket, fick några garv när vi satt och smörjde med stängd dörr iaf, haha (eller dom smörjde, jag kollade på) !

Men ojoj! Nu tycker jag det blev mycket text! Dags för bilder!


Vi börjar med en bild på dagens stalloutfit :)


Frida och Banjo ♥


Emelie och Spirit ♥


Danni och Nikita ♥
(Vet, den blev ganska dålig..)


Madde och Araben ♥


Jelena och Belle tror jag det är ^^ Hihi


Frida och Banjo ♥. igen!


Linda och Saga ♥


Angelica och Ivan ♥


Frida ♥ Nikita ♥ Emelie !


Från vänster: Madde, Jag och Frida :) ♥


Jelena, Madde och jag&Frida som inte ville vara med ^^ <3

Madde och jag flummar i lilla ridhuset. Haha! ♥


Hahah! Jag är dööööööööd xD ♥


Linda och Ivan ♥

"Alla som är med på bilderna får ta dom"



Sådär, nu måsta jag plugga! Har matte och No prov snart, så det blir en pluggkväll för mig *suck* !

Puss&Kram, skummbanan! ♥



Kommentarer
Postat av: Madde Cullen

haha, vi hade fett flumm <3

Världens bästa Nikita <333

2009-11-15 @ 18:16:29
URL: http://mylook.blogg.se/
Postat av: linda

sv; klart! jag rider :) <33333

2009-11-15 @ 21:11:28
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Danielle'- livet enligt mig

fick du några mer bilder på mej? :)<3

2009-11-15 @ 22:30:18
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Danielle'- livet enligt mig

fick du några mer bilder på mej? :)<3

2009-11-15 @ 22:30:27
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0