Svaren!

Josefin frågar: Varför startade du en blogg?

Jag svarar:
Der började för några år sen när en av mina närmaste vänner började blogga, och då tyckete jag det såg kul ut och såklart startade jag också en blogg! Jag har haft kanske fyra bloggar innan men nu har jag bestämmt mig att hålla mig till dehär! :)


Saramjauu frågar: Är det kul att blogga? Varför bloggar du? Ä det du själv som fixat din fina design? Hur länge har du bloggat?

Jag svarar: Ja, jag tycker det är superkul att blogga! Det började som sagt att man bara hängde med strömmen, men sen tyckte jag det var så kul så jag fortsatte! Nej det är inte jag, det är en tjej som kallar sig Klojs som har gjort den. Jag har bloggat i kanske tre år, men i början var det ju inte så seriöst såklart!



Stina frågar: Hur gammal är du? Favoritfilm?

Jag svarar: Jag är 12 år och min favoritfilm är nog New Moon :)


 Pernilla frågar: Vad fick dig att börja blogga? När börja du blogga?

Jag svarar: De började för några år sen när en av mina närmaste vänner började blogga, och då tyckete jag det såg kul ut och såklart startade jag också en blogg! Jag har haft kanske fyra bloggar innan men nu har jag bestämmt mig att hålla mig till dehär! :)
Jag har bloggat i kanske tre år på olika bloggar :)


Linda frågar: Vilken är din faoritmat? Favoritfärrg? Vad gillar du att göra utom att vara i stallet? Om du fick önska dig tre saker som du skulle vilja ha va skulle det fara då? Älskar du mig?

Jag svarar: Min favoritmat är nog taco. Mina favoritfärger är blå&rosa. Jag gillar att vara med kompisar,familj, fota, dansa, shoppa och allt vanligt typ, blogga också! En egen bärbar dator, en digitalkamera som man kan filma med och ett nytt objektiv. Ja såklart, älskjar dej oberkriiivligt mycke gumman! <33333



H frågar: Varför bloggar du?

Jag svarar: För jag tycker det är superkul och jag vill dela med mig av det jag gör :)



 Erika frågar: Vilka bloggar läser du?

Jag svarar: Mina vänners, ngra kända och www.klojs.blogg.se , www.jojjisen.blogg.se , men jag vill hitta nya roliga bloggar at läsa som inte är speciellt kända så jag hade tänkt att jag skulle kolla igenom alla bloggar som fårgade och se om jag gillar dom! :)


Moa frågar: Har du testat Tresemmé, är de bra eller dåligt?

Jag svarar: Nej det har jag inte, vet inte ens vad det är! :)


Lina frågar: Vad brukar du göra på fritiden?

Jag svarar: Jag brukar umgås med mina vänner, vara i stallet, fota, dansa och vara med familjen och söta Ixi.


ågar: Har du haft något riktigt förhållande? Och hur länge varade det?

Jag svarar: Njee, det kan man inte direkt säga. Komplicerad sak men om du rullar ner till mitten av November så kan du läsa lite om det. Men jag tycker det är lite privat. Och dehär senaste är fortfarande lite kännsligt, han förstår inte att det inte skulle funkat..


Petra frågar: Vad har du för kamera?

Jag svarar: Jag har en Canon EOS 450D :)



F.B. frågar: Vad andvänder du för kamera? Hur länge har du fotat?

Jag svarar: So jag sa har jag en Canon EOS 450D och jag har fotat på riktigt sen slutet av September. Men jag har digitamkamerafotat bara typ kompisar och så i ca 2 år :)


Ebba frågar: Har du färgat håret nån gång? Vad har du för skostorlek?
Jag svarar: Nej det har jag inte, mitt håt är helt naturligt! jag har 38 i skor :) ^^

Klojs frågar: Vad har du för kamera= Vilka bloggar läser du?
Jag svarar: Jag har en Canon EOS 450D. Och jag läser mest mina kompisars och någar kända bloggar :)


J med ett j fårgar: vad handlar din blogg om? Besktiv dig själv med ter ord :)
Jag svarar: Min blogg handlar mest om min vardag och hur jag lever livet! Men jag ska försöka släppa in mer annat som nyheter, kändisar och skvaller! har även börjat med Dagens fråga, Hiss&Diss och sånt :)
Och om jag ska beskriva mig själv med tre ord får det nog bli: blond, rolig och snäll.
Hihi, kom inte på =P


Har du pojkvänn? Om du skulle välja en kändis till kille vilken skulle du välja då?

Jag svarar: Nej jag har ingen pojkvänn, men jag skulle vilja ha! Taylor Lautner lätt, han är ju bara för snygg!


Vad tycker du om vickanss.blogg.se ?

Jag svarar: Jag tycker den ser bra ut, sjukt snygg header iallafall! :)


Hur många besökare har du på ett uniefär per dag?
Jag svarar: Det varierar ganska mycket, men nu på senaste tiden har det legat på rund 50 per dag. Och igår hade jag ju besöksrekord på 83 besökare, idag har jag hittills haft 61 besökare :)


Vad har du för kamera? Hur gammal är du? Vilka bloggar läser du? Varför började du blogga?
Jag svara: Jag har en canon EOS 450D.
Jag läser mest dom kända, mina vänners, klojs.blogg.se och jojjisen.blogg.se, sen har jag några jag kollar ibland.
Der började för några år sen när en av mina närmaste vänner började blogga, och då tyckete jag det såg kul ut och såklart startade jag också en blogg! Jag har haft kanske fyra bloggar innan men nu har jag bestämmt mig att hålla mig till dehär! :)




Josefin frågar: Vad tycker du bäst om med dig själv?

Jag svarar: Hmm, den var riktigt svår! Vet faktiskt inte.. Kanske att jag är så smart? Haha nej skoja, ingen aning!


Nicole frågar: Vilken är din favorithäst i stallet? Om du fick välja att sköta en häst i stallet vilken skulle det vara?
Jag svarar: Bönan, Araben och Nikita. Och jag skulle ta någon av dom att sköta och, Nikita tror jag :)


Malin frågar: Hur länge har du bloggat? Vad fick dig att börja blogga? Hur många läsare har du per dag?

Jag svarar: jag har bloggat på olika bloggar i uniefär tre år.
Der började för några år sen när en av mina närmaste vänner började blogga, och då tyckete jag det såg kul ut och såklart startade jag också en blogg! Jag har haft kanske fyra bloggar innan men nu har jag bestämmt mig att hålla mig till dehär! :)
Uniefär 50 är det vanliga :) Idag har jag haft 64.


Jessica frågar: Vem var den senaste personen du var tsm med? Vilken skola går du i? Hur länge har du känt dom du umgås mest med? vad fick dig att börja blogga?
Jag svarar: Om man nu kan säga att vi var tilsammans så var det väl Sanna (nej det är ingen tjej, de är en kille) . Jag går i Studemaskolan. Det är ju helt olika, men min bästavän har jag känt sen dagis.
Der började för några år sen när en av mina närmaste vänner började blogga, och då tyckete jag det såg kul ut och såklart startade jag också en blogg! Jag har haft kanske fyra bloggar innan men nu har jag bestämmt mig att hålla mig till dehär! :)


Isabell frågar: Hur ska din drömmkille vara? Fvoritårstid, varför? Vad önskar du dig mest av allt i julklapp?

Jag svarar: Min drömkille ska vara snygg, omtänksamm, snäll, rolig och romantiskt. Sommar, det är väl självklart, det är varmt och man är ledig! jag önskar mig en egen laptop! :)


Olivia frågar: Vad är ditt favoritband?
Jag svarar: Hmm, favortiband vet jag inte om jag har något :)


Emma frågar: Några tips till dina läsare att få större blogg? Varför började du att blogga?
Jag svarar: Svara alltid på komentarer, skriv inte föör långa innlägg, lägg in mycket bilder och hitta din egna stil :)
Der började för några år sen när en av mina närmaste vänner började blogga, och då tyckete jag det såg kul ut och såklart startade jag också en blogg! Jag har haft kanske fyra bloggar innan men nu har jag bestämmt mig att hålla mig till dehär! :)


Julia frågar: vad har du för kamera?
Jag svarar: Jag har en Canon EOS 450D :)


Bögjävel frågar: Vad anser du om homosexuella? Flrknippar du dom femenint?

Jag svarar: jag har faktiskt inte så mycket att säga om det. Tycker faktiskt det är lite äckligt och onarturligt. Men ientligen har jag inget emot bögar som enskillda personer.
Nej jag förkninnar dom inte femenint.


Anonym frågar: Vilken är di favoritbukti?
Jag svarar: Gina, H&M och New Yorker :)


Li frågar: vart går din drömmresa?
Jag svarar: Back to Gambia! :) Annars vill jag till U.S.A och Egypten :)


Annika frågar: Vad vill du jobba som när du blir stor?
Jag svarar: Jag vill bli fotograf! :) Tycker det är så kul!


Frida hjärta Kevin frågar: Vad skulle du göra om jorde gick under imorgon?
Jag svarar: Jag skulle väl dö? haha :)

Danni frågar: Vilken häst gillar du mest att rida? Vem är din favvo i twilight/new moon?

Jag svarar: Hmm, svårt! Men jag tror faktiskt det är Bönan eller Araben :) Sen Spirit och Nikita :)
 Och min favorit är Taylor Lauthner för att han är så sjukt snygg


Sådär ja! Jag tror inte jag har missat nån fråga! Hoppas ni är nöjda med era svar!
Nu ska jag bege mig ut till vardagsrummet och kolla på det sissta av Idol! :)

Hihi, lite konstig bild men whatever!

Mäskte att några frågor och svar blev lite kontistga. Och att några kom bort :S Men nu får nöja er med dom svaren som är på bloggen :) Om jag inte har svarat på din fråga så säg bara till ! :)

!

Kommentarer
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Idag har jag varit på bio och sett new moon!

2009-11-27 @ 20:47:36
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Emme

hihi okej! Men du jag kan hjälpa och förklara för dej hur man ändrar färg på länkarna (där man trycker) det är ganska svårt jag fattade inte tills i förrgår ahah :)

2009-11-27 @ 20:53:36
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Jaa den var grymt underbar! Saknar till Eclipse!

2009-11-27 @ 21:18:29
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: sussi

Ska inte du gå på finalen?

2009-11-27 @ 21:25:45
Postat av: Jullan

svar: haha okej ;P

2009-11-27 @ 21:27:52
URL: http://juliavillbli.blogg.se/
Postat av: lina

bra svar på alla frågor:)

2009-11-27 @ 21:39:30
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: Jullan

svar: njaa, det har inte varit min dag helt enkelt.. :P själv? :)

2009-11-27 @ 21:49:26
URL: http://juliavillbli.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: när såg du den? (:

2009-11-27 @ 21:50:25
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Emme

okej lyssna noga då; Om vi har ungifär samma så står det först i kodmallen



body

margin: 0px;

padding:0px



Lite längre ner (bläddra inte med pekaren bara men synen) så står det nånting med



a {

color: #0A0C11;

}

a:hover {color: #DDDBD1;}



på dom två ändrar du färg (http://www.mera.se/PMS.html)

sedan bläddrar du bara ner och leter efter allting som det står coulor och hover på! det är lätt! funmkar det för dej? ;)

2009-11-27 @ 21:51:47
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: Ida

Supersöt header du har bruttan :)

fredagskramar

2009-11-27 @ 22:03:11
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: Dannöö

haha asså de va fett många som fråga vad din kamra hette och många frågade samma fråga typ hela tiden asså omg va måna de var som fråga men jag tycket att du va duktig som svara på alla frågerna =)

love yaah

2009-11-27 @ 22:07:11
Postat av: lina

den har varit helt okej:) din då:)?

2009-11-27 @ 22:12:40
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: Emme

aa okej!:) men det är svårt dehät mä designen!

2009-11-27 @ 22:24:22
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: Heidi

måste bara säga att ja diggar din header :D

2009-11-27 @ 22:27:05
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: sandra

härligt!

2009-11-27 @ 22:36:58
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; fin blogg.

2009-11-27 @ 22:40:05
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: asså jag vet inget de är typ inte säkert =P

2009-11-27 @ 22:49:43
Postat av: Dannöö

oj jag glömmde skriva namnet

2009-11-27 @ 22:50:19
Postat av: Emme

Ja men de är ändå svårta att fatta alla 100 tals med saker man kan designa bloggen med! OMÖJLIGT haha

2009-11-27 @ 22:57:38
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: lina

okej men det lät ju bra:)

2009-11-27 @ 23:01:54
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: Danielle Hansevall - känd som danzi

Hihi okej. Min är Edward. Haha jag dröme om honom i natt. Åhh jag vill in i drömmarnas värld igen. Haha. det kändes så verkligt. Hoppas att jag drömmer om honom i natt :) <3

Bönan är bääääst <333

2009-11-27 @ 23:12:23
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: N e l l y ♥

Hejsan :]

Har filmtips i bloggen nu, kika gärna in :>

2009-11-28 @ 00:30:14
URL: http://nnahlbom.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, min fråga kom bort. Men det gör väl inget :-)

2009-11-28 @ 01:55:42
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

HAHA bra svar på min fråga xD

2009-11-28 @ 12:55:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Mimmi&Lovisa

Våran är inte med, fasst jag glömde ändå va de var för fråga:D

2009-11-28 @ 17:42:21
URL: http://milooon.blogg.se/
Postat av: Claudia

hihi ja min fråga kom med, dock utan länk men det spelar ingen roll :P



haha bra svar, många tjejer som säger taylor just nu :P själv så väljer jag edward =)

2009-11-29 @ 13:09:43
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0