Bråttom!

Helojj!

Kom precis hem.
Efter skolan som slutade halv tre drog jag, Danni, Nefel och Lisel till Bandängen. Först var vi ute och fotade&åkte månbilar. Sen började vi frysa lite så vi gick in och spealde tecken. Och jag och Lisel vann :)
Men jag hinner inte skriva så mycket, ska ladda in några bilder och sen måste jag skynda mig att byta om!
Ska nämligen vara ommbytt och klar för att åka och rida klockan sex.



Solen gick ner när vi kom :)


Hihi we goes fjortis! Nej skoja, inge fjortis för mej asså. Usch!

Men nu är det bara sex minuter innan vi ska dra! Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Isagel

fin blogg :)

2009-11-24 @ 18:30:52
URL: http://threesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0