Äter en nyttig middag!

Cha chaa!

Just nu sitter jag och äter kycklingsallad, jättegott! Ska snart röra mig till tv:n och mamma. Men först ska jag berätta lite om dagen!

Den började med skola då, hade ju Biologiprov och det gick faktiskt bra! Sen hade vi några lektioner till och slutade tre då det var luciaträning! Den slutade typ halv fyra. Då hängde jag och Lisel med Jessica till Högdalen och hämtade hennes söta lillebror och sen gick jag och Lisel hem till henne. Vi satt lite vid datan och käkade skitgod M&M glass :) Klockan fem blev jag hämtad av mamma och vi åkte till stallet. Skulle anmäla mig till hoppkursen på jullovet men den var full! Så jag anmälde till nyårshoppe ist.
Innan vi åkte hem gick vi ut med Ixi och halndlade också!

Ska nog starta en frågesport nu! :)

Kram med skummbanan!


Kommentarer
Postat av: linda

sv; haha vad cool du är! :) <3333

2009-11-26 @ 19:33:40
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

sv: Hehe ja, det är väldigt roligt! ♥

2009-11-26 @ 19:41:35
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0