1:a advent!

Hejsan!

Nu är jag klar med städningen och har valt kläder till ikväll :)
Hoppas ni har en härlig 1:a advent! Själv har jag inte tänkt på det så jättemycket, eller jo kanske.
Har faktiskt julpyntat lite :)

Sitter här och lyssnar med Right Round - FloRida. Väcker minnen! <3
Ska börja fixa mig nu för jag ska vara i Tumba Centrum 16:05, där vi ska åka tillsammans till Globen :)
Gud va kul vi kommer ha ikväll! =D

Juste, har gjort ett colage till en av mina närmaste vänner, Mimmi <3 Så jag tänkte lägga in den :)

Puss <3



P.S - Hinner inte svara på kommentarer nu, sorry! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg du har :) fotograferar du med en canon eos 400D? :)

2009-11-29 @ 16:16:46
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0