16/11 - 09

Ahluuuu !
Är det bra med er idag? Men mej är det iaf super! Jag kom hem för tio minuter sen typ. Satt mig direkt här, kollade bdb och sen började jag blogga :)

Idag efter skolan gick jag, Nefel, Lisel och Jessica mot kjorren och köpte en stor pommes, som jag betalade. Vi tjockade i oss den och sen satte vi oss på tuben in mot stan. Vi gick in på Åhlens ett tag och gjore ingenting, tråkade.. Dom plattade sitt hår också, haha desperata!
Sen gick vi vidare in på H&M och provade bh:ar :) Men ingen köpte, bara jag som hade pengar och jag hade inge lust.
Vi skulle avsluta med glass på donken, eftersom jag hade "glasskupånger" , men nej! Dom sa att vi behövde ha legg, för dom gällde bara om man var under fjorton. Men aja, skitsamma... Lixx vad ska man göra åt att man ser äldre ut? Hihi :)
Men vi drog till Slussen och tog de där ist, och dom va ju snälla iaf ! :)
Sen satte vi oss på tågen tillbax, gick till skolan och åkte hem med mamma.

.
Nikkäääääj <3 Fluffel


Rusha, rusha, rusha!


En av alla tubenkort jag och Nefel tog <3

Men nu dissar jag datan för ett tag! Eller ah, önska mig lycket till med det! ♥

Pussar utdelas till alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0