Sådär ja!

Kom precis hem från en heldag ute och åkt runt! :)

Jag har ju vart och handlat julklappar hela dagen! Kul, men nu är jag trött! Jag har handlat till nästan alla, jag har bara Claire&Sheila kvar :) Men det får bli nån annan dag. Ikväll blir det Robinson, har inte kollat på det alls den här sesången! Ska försöka kolla på julklalendern också, hihi jag har inte lyckets gör det en ända gång ju! Så det måste jag göra ikväll :) Imorn kommer Lisel&Nefel hit vid tre. Sen åker vi tilsammans till ett ställe i Kungens Kurva där vi ska dansa på deras lilla julshow. Så möste vi Mimmi där då! :) Sen hämnger Nefel&Lisel med hem igen och slaggar här tills på måndag, kul kul! <3 Nej, nu ska jag gå ner och säga till mamma att hon ska laga maaat!

Puss&Kram från eran Nixie !


Kommentarer
Postat av: Marwa

hej har du haft de en bra dag ? :)

2009-12-05 @ 19:42:26
URL: http://marwafreshh.blogg.se/
Postat av: alwa

Fin blogg

2009-12-05 @ 22:06:17
URL: http://alwapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0