Nobel 09

Kom nyss hem från Fittja, vart där och fixat mina ögonbryn. Så nu är dom jättefina!

Men nu ska jag berätta om dagen!
Klockan nio sammlade hela skolan uppe på Prisma och vi delade ut litteratur prisen och så.
Dom som skulle servera fick gå lite tidigare, så vi var nere där vi äter runt 09:40 tror jag.
Halv elva började vi servera lågstadiet. Det var klart typ halv tolv. Och tolv satt vi ner vid våra bord och började äta. Tycker maten var lite äckligare än va den brukar vra, men de va okej! Man fick en macka till förrätt, rostiff, sallad och potatissallat till huvudrätt pch nån typ chokladmos till efterätt.
Sen gick vi upp till höstadiet i några minuter. Men halv två va vi i gympasalen där vi skulle dansa.
Det va ju kul, haha! Men de kanske va för att jag dansade me dom bästa. Rahand, Jeremy, Ronny, Markus, Johannes och Shiva :) <3
Den va slut halv tre, då drog jag, Danni och Mimmi hem till Mimmi. Bytte om och sen gick vi ner till busen som gick till Älvsjö. Där sa vi hej då till Danni och jag och Mimmi satte oss på pendeltåget mot Södertälje C, så gick jag av i Tumba och tog bussen hem.
(Sen åkte jag ju och fixade mina ögonbryn)

Men här kommer lite pics från Nobel 09!



Mimmi, Johannes, Jag, Danni, Lisel och Nefel


Markus å Jag. Satt brevid han när vi åt :)


Hur jag såg ut indag, man ser inte känningen så bra men jaja..


"Alla älskar Nano <3"


Så kan det se ut när jag och Mimmi har lite småtråk, då har vi kul ist! <3


Kärkek <3


Haha, mina ben :) (de va svinkallt att gå sådär!)


Dålig bild. Men till Hörger äre jag&Markus, och till vänstes Jallie&Ramiro :)


Nu ska jag ut med min söta hund. Sen klockan nio är det Grey´s Anatomy! =)








Kommentarer
Postat av: Blondinenfrida

Söt blogg du har! Allt bra med dig? :)

2009-12-09 @ 18:41:54
URL: http://blondinenfrida.blogg.se/
Postat av: hanna. :)

sv: tack detsamma! :D

2009-12-09 @ 19:28:18
URL: http://hannalovesyou.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej! kika gärna in i vår blogg och titta på våra handgjorda armband som du även kan köpa via bloggen! perfekra julklappen :)

2009-12-10 @ 21:44:03
URL: http://equalityuf.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej! kika gärna in i vår blogg och titta på våra handgjorda armband som du även kan köpa via bloggen! perfekra julklappen :)

2009-12-10 @ 21:44:13
URL: http://equalityuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0