Haft fullt upp!

Lädsen för bad update, idag igen. Jag vet!

Men det har varit mycket att göra! Efter skolan hängde Danni med mig till stan och köpte mina sissta julklappar. Sen var jag tillbax på skolan fem, dp jag och mamma åkte hem. Jag bytte om och vi åt snabbt.
För kvart över sex var jag i stallet och hade teori. Sen var det hem igen.
Springa upp och kolla på Ugly Betty medans jag vattnade blommorna i pausen. Sen började ju Desperate Housevifes. Men jag hann bara kolla på första kvarten innan vi fick besök av Frida S och hennes föreldrar.
SÅ hon och jag satte oss och kollade runt lite på datorer. Juste, jag kommer på en laptop av pappa i julklapp!
Det är iaf nästan säkert, överlycklig är man här asså! =D =D

Och nu har jag fixat med klänning och sånt för imorn. Det är nämligen skolans lilla "nobelmiddag" imorn, så man måste ju vara fin! Efter vi har käkat våran trerätterslunch blir det som en "minibal" i gympasalen också.

Asså förlåt, men jag har massor att fixa! Måste ducha, fixa servetriskläderna ska servera mellanstadiet) och massa saker!
Jag ska värkligen försöka bättre på uppdateringen! :)

Imorgon ska jag gå upp lite tidigare för att hinna fixa mig riktigt fin. Ska tillochmed försöka hinna lägga ut hur jag ser ut innan jag drar! Fasst då kommer jag ju iof ha servetriskläder på mig, man aja vi får se!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

 
Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0