Fatsoo in daaah houseee!

Hejsan gullungar ♥

Är det bra med er? Med mig är det iaf bra, förutom att jag känner mig som största fettot nu, även fasst de va över en timma sen jag käkade den där fatiskt ganska äckliga pizzan med mamma.
Idag klockan ett fick luciagänget gå. Vi skulle vara på Park (stället där vi har våra avslutningar och sånt på) klockan två. De tar inte en timma att åka dit, men vi villa ha gått om tid!
Luciaträningen var klar runt kanske halv fem eller nåt? Då sprang jag, Mimmi, Jessica, Nefel, Lisel, Philip, Diamond och Safija till bussen, vi hann precis men Jessica tappade sitt örhänge, stackars henne!
Iaf vi gick av i Högdalen och där tog jag och Mimmi tuben till Bandhagen, och Safija&Daimond till Rågsved.
Sen gick jag till fritids och väntade på att mamma och Simon skulle sluta så att vi kunde dra hem.
Dom stängde så vi drog därifrån vid sex
Då var det mot Ica Maxi! Eller för mig och Simon iaf, mamma gick med Ixi på ett ställe jättenära där.
Jag pantade burkar och köpte bananer :)
Innan vi åkte hem sen var de bara hämta pizzorna som gällde!
Sen satte vi oss frammför TV:n och åt medans vi kollade på 2 och en halv men.
Har även pluggat till SO prvet vi har imorn ända sen åtta. Va duktigt jag är!
Simon drog till hans mormor för ett tag sen (de tar två minuter att gå dit) så han kommer väl snart.
Tror jag ska färga hans hår då, vi får se ! :)
Nej, gud va mycket text! Bjuder på en bild jag tog nyss med Simons webbcam då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0