091207


Hähä, ruulig bild på mig och Jeremyhhhh för ett tag sen i skolan :) <3

"Godkväll" eller vad man ska säga ♥

Har eran dag varit bra? Min dag har faktiskt vart ganska bra måste jag säga!
För det första så fick jag bäst i hela klassen på tgrammatikprovet "stolt", sen så hade vi dans på gympan, och de va fan kul asså. Eller typ bara när jag dansade med Shiva, men de gjorde jag typ hela tiden ^^
Och allt va bara chill idag, vet inte varför :)

Ikväll blir det bara soft framför tvn! Orkar nog inte göra nåt annat. Kanske tar lite pics, eller njee orkar nog inte =P

Men ni får ha en skön kväll så hörs vi seare!
(Vet att jag har slarvat lite med uppdateringen, ska skärpa mig!)




Kommentarer
Postat av: Emma

får jag länka till din blogg? :D

2009-12-07 @ 22:00:37
URL: http://eheartdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0