Trust no bitch.

 
Inte bloggat på ett tag som ni märker, har inte haft lust helt enkelt Men har tillbringat i stort sett varje dag med min underbara bästavän som vi ser på bilderna. Vi lever med varandra, vi sitter typ ihop, min ängel. Tror jag ska börja använda denhär bloggen på ett lite anorlunda sett. Mer bilder o mindre text, låta bilderna tala för sig själv helt enkelt. Va iallafall på Emiras inspark igår, de började bra o slutade förjävligt. Fan va sjuka människor de finns asså, idioter. Menmen.. Mår bajs idag också, ska bara ligga hemma o kolla på film hade jag tänkt, vila upp mig inför helgen. Imorn blir de partaj med mina närmaste, Emira o Mimmi, så underbara! Men de va allt jag hade på hjärtat. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0